Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Mini Tat Keju & Beribiru

Salam..

Selain cupcakes dan muffin yati juga ada buat pastry seperti Tat, Chicken/Beef Pie dan Cheesy Patty. Setakat ini yang paling orang suka Tat Buah, Tat Keju Beribiru dan Tat Coklat. Yati pernah buat Apple Pie...sedap makan masa masih panas..., Chicken Pie pun sama..rasa tak cukup makan satu...Cheesy Patty - adalah kategori savoury pie..pada penggemar keju mesti suka - bahan2 nya ada keju Cheddar, telur, susu dan sedikit daging. Kalau nak order... mesti dalam kuantiti min 50pcs ye...sebab yati tak selalu buat...nak bancuh sikit2..adeh..
Ok, yang bawah ni..mini Tat Keju Beribiru...setakat ini..yati lebih suka buat yang mini2..cute, senang nak makan...harga pun reasonable...biasa orang order utk jamuan makan..jadi yang comel2 ni..memang worth it.

Ini gambar tat yang baru keluar oven..cantik,gebu dan kembung...


Yang ini pulak..masa dah ready-to-eat..tak tau kenapa melepek pulak.. kena buat R&D lagi ni..
Tips makan tat keju ni..paling sedap makan bila dah 2/3 hari..baru terasa kejunya..kalau yang baru masak..sedap..makan..dengan pastri yang rangup..macam makan biskut keju la gitu...Tat ni boleh simpan dalam peti sejuk dalam bekas kedap udara..eeem..sedap...anak buah yati suka...anak2 yati tak suka.. suami yati suka..
Semua yati buat sendiri..pastrinya..hand-made ye...bukan kedai-made... keju yati guna Philadelphia Cheese...
















LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin