Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Cupcakes Ulangan dan budget cupcake

Salam..

Cupcakes vanila dan choc-ganache. Tempahan dibuat selepas Puan ni order cupcake budget utk hari jadi anak nya... Tujuan utama dia nak beri pada rakan2 anak di sekolah sempena bday. Selepas merasa mereka tersuka dengan cc yati... Terus dia order cc lain..juga yang choc ni..yati offer good price... kebetulan ada xtra .
Baik hati Puan ni.. sedekah balance duit pada anak2 yati pulak....customer yang sporting, sangat mudah berurusan dengan nya...terima kasih daun keladi,lain kali order lagi ye...rumah kita dekat je...






Yati suka vanila cc ni,design yang simple tapi sweet... suami yati paling suka yang ada bunga hijau kecil tu.. , yati biasa la..suka sangat buat swirl flowers...




Ini budget cc,...utk kawan2 anak nya...sangat sesuai utk buah tangan kenduri... dah banyak kali yati cakap pasal ni...sebabnya..yati selalu dapat cc yang saiz ni..kosong tanpa icing... nak makan pun kureng selera..kalau ada icing..bukan saja budak2 suka..mak budak pun berebut...hi..hi..








LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin