Salam....


Terima kasih singgah.....
Kini anda juga boleh ke instagram Yati_kaybakery - utk pilihan produk dan harga. Like FB - Kaybakery.malaysia utk info terkini - promo dan fast sale. Fb Yati Hassan utk pelbagai menu dan tempahan.


Jika berminat sila email ke
noorirdawati_hassan@yahoo.com yati akan respon anda , sila tunggu balasan yati utk setiap order...atau tinggalkan pesanan/sms di 019 2727564 utk respon lebih cepat...ataupun boleh whatsapp yati 019 2727564.



Terima kasih..daun keladi...


Cupkek 9 biji dalam kotak dan Cupkek Elmo

Salam..

Dalam kotak ni ada 9 biji cupcakes dengan 3 design yang berbeza... kawan yati rajin order, macam2 permintaannya... yati pulak rajin melayan..tapi yati tau...it is for my own goodness...can improves skill.. lagipun masa tak de keje banyak..yati boleh la buat... Tapi tak berapa menjadi Big Bird tu...1st time buat...paruhnya tak jadi...


Yang ini Elmo...deme suka dengan elmo.... Elmo's world.. anak2 yati ada vcd elmo...seronok tengok movie tu. Siri Sesame Streets memang dah lama sebati dalam diri yati... siri ni, dari yati kecil lagi..masa tahun 80-an...tiap petang tengok Sesame Streets... so..watak2 nya memang dah kenal sangat.... Masa deko cc ni,lagu elmo macam terngiang-ngiang kat telinga...kalau yati boleh tempek lagu elmo's world kat sini bagus kan?.. Belum pandai lagi...kalau ada..bising pulak kan...hi..hi..



Untuk peringatan, warna merah memang susah nak buat..so..warna akan sedikit tak sama dengan yang di lihat di sini....sebabnya yati kena campur 2/3 brand color utk dapat perfect red pada masa itu...


LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin